نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد
نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

فرودگاه نیشابور همچنان در انتظار مجوز!

نیشابور به عنوان دومین شهر خراسان بزرگ و نیز قطب صنعتی و کشاورزی و گردشگری همچنان محروم از حمل و نقل هوایی است. بیش از 20 سال است که موضوع احداث فرودگاه در نیشابور مطرح شده است. در آخرین روزهای سال 1398 انتشار خبر تفاهم نامه ساخت فرودگاه خیام نیشابور (بین نمایندگان و فرماندار وقت نیشابور و سرمایه گذار بخش خصوصی) باعث امیدواری برای تحقق این مطالبه دیرینه مردم نیشابور گردید و حتی تبدیل به یکی از شعارهای انتخاباتی نمایندگان منتخب نیشابور شد.   

و اما بخوانید از آخرین خبرها از درخواست ها و مطالبات  برای فرودگاه نیشابور

 ارکانی (نماینده نیشابور) در سفر قالیباف (رییس مجلس) به نیشابور از اعلام آمادگی بخش خصوصی و وجود مشکل برای احداث فرودگاه نیشابور به علت عدم صدور مجوزها از سوی وزارت راه گلایه کرد.

چنارانی (نماینده نیشابور)  از وزیر راه درخواست احداث فرودگاه نیشابور  با توجه به فاصله 150 کیلومتری تا فرودگاه مشهد را نمود.

 جوان (فرماندار نیشابور) در شورای پدافند غیرعامل استان به ظرفیت و ضرورت احداث فرودگاه نیشابور جهت پشتیبانی از اتفاقات فرودگاه مشهد اشاره کرد.

 با این حال به نظر میرسد پروژه فرودگاه نیشابور در مرحله مطالبه گری درجا میزند و از نمایندگان و مسئولان نیشابور. استان و کشور انتظار میرود تلاشی مضاعف و جدی تر برای اجرایی شدن آن انجام دهند. نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نظرات 1 + ارسال نظر
Farhad شنبه 13 اسفند 1401 ساعت 17:44

دو صد گفته چون نیم کردار نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد