نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد
نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

اختلاف بین نمایندگان بس است: کاندیداهای نمایندگی نیشابور، ائتلافی شوند

به گزارش خبرنگار عطارنیوز، حجت الاسلام غلامرضا شرعی در خطبه های نماز جمعه شهرعشق آباد،به موضوعات مهم سال یعنی پرونده هسته ای،مسائل منطقه،انتخابات مجلس و خبرگان رهبری پرداخت. وی درباره انتخابات مجلس اظهار داشت:نمایندگان مجلس علاوه بر وظیفه قانونی خود در مجلس که تدوین قانون و نظارت بر آن باشد،نقش مهم و برجسته دیگری در حوزه انتخابیه خود خصوصا در شهرستانها دارند. شرعی با اشاره به نقش نمایندگان مجلس در حل مشکلات حوزه انتخابیه خود،خاطرنشان کرد:متاسفانه در شهرستان نیشابور چندین دوره است که به خاطر عدم هماهنگی بین دو نماینده شهرستان خسارت های مادی و معنوی فراوانی به این شهرستان وارد شده است و افکار عمومی مردم نیشابور از اختلاف بین نمایندگان به شدت لطمه خورده است. وی ادامه داد: لذا از مطالبات مردم در این انتخابات این است که کاندیداها به صورت ائتلافی وارد صحنه انتخابات شوند.

ادامه مطلب ...

طرح بزرگراه نیشابور-جوین-میامی : گامی برای ارتقای شمال غرب خراسان



مقدمه : مطلبی که در زیر می‌خوانید، نظرات یکی از شهروندان نیشابوری است که در سایت نشریه خبری نسیم جوین منتشر شده است. در این مطلب، پیشنهاد مهمی درباره ارتقاء جاده نیشابور، فیروزه، سلطان‌آباد، نقاب، جغتای، میامی مطرح شده، که برای مسولین و برنامه‌ریزان مسائل توسعه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین، جغتای و میامی، می‌تواند قابل توجه باشد:

هم استانی های عزیز جوینی، برای من نیشابوری، اینکه جوین در مسیر توسعه پایدار از همه ابعاد آن که توسعه رسانه ای هم یک جزء آن است قرار بگیرد به جز منفعت و خوشحالی و افتخار چه دستاورد دیگری می تواند داشته باشد. اگر جوین توسعه یابد و توانمند تر از همیشه باشد، شهرستان فیروزه و بخش سرولایت شهرستان ما که در همسایگی شما هستند هم از آن بهرمند خواهند شد. اتفاقا همین توانمندتر شدن بیشتر جوین باعث می شود که ما تواناتر باشیم و به کمک هم بتوانیم بهتر و بیشتر از بعضی یکه تازی ها، انحصارطلبی‌ها و بداخلاقی ها که در جاهای دیگر رقم زده می شود جوگیری کنیم. 

ادامه مطلب ...

همت مسئولان و فعالان نیشابور برای ارتقای دانشکده علوم پزشکی

به گزارش وبدا در نیشابور، دکتر محسن عظیمی‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید غذا و دارو دانشکده مذکور در تالار جلسات ساختمان دیالیز این دانشکده، افزود: جمیع مسئولان و فعالان شهرستان به‌دنبال ارتقای دانشکده به دانشگاه هستند و در همین راستا سه رشته تحصیلی و یک مرکز تحقیقاتی به دانشکده اضافه شده است تا جایی که نیشابور در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های استان‌های خراسان شمالی،جنوبی و رضوی بعد از مشهد در رقابت‌های پژوهشی در رتبه دوم ایستاده است. 

ادامه مطلب ...

با دستور وزیر بهداشت، فرودگاه اورژانس هوایی نیشابور ایجاد میشود

اورژانس هوایی نیشابور+ امداد هوایی نیشابور+فرودگاه نیشابور

به گزارش وب­دا،در نشست مشترک نماینده مردم نیشابور و فیروزه، معاون استاندار و فرماندار نیشابور و سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور با دکتر هاشمی وزیر بهداشت، ایشان نظر موافق خود را برای ایجاد اورژانس هوایی در نیشابور به رئیس اورژانس کشور اعلام کرد. در این نشست در خواست ایجاد و راه اندازی اورژانش هوایی در نیشابور به وزیر بهداشت ارائه و مقام عالی وزارت بهداشت با ایجاد آن موافقت نموده و مقرر شد در نیشابور نسبت به آماده سازی محل فوق اقدامات لازم صورت پذیرد. شایان ذکر است: دانشکده علوم پزشکی نیشابور از همکاری سردار پاسدار قاجاریان برای در اختیار قراردادن زمین به منظور احداث آشیانه بالگرد اورژانس در محل باشگاه فرهنگی ورزشی فجر در مجاورت بیمارستان حکیم تشکر نمود.