نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد
نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

جشن و شادمانی نیشابوری ها بعد از توافق هسته ای (گزارش تصویری)

حضور خودجوش  مردم نیشابور و برپایی جشن شادمانی در پی اعلام توافق هسته ای ایران و 1+5

 

ادامه مطلب ...

دستاورد دولت تدبیر و امید در توافق هسته ای (عیدانه فراوان شد/ تا باد چنین بادا)


خبر فوری : به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان طی سخنانی تلویزیونی با مردم پس از توافق ایران با 1+5 با قرائت این بیت که عیدانه فراوان شد/ تا باد چنین بادا خاطرنشان کرد: ماه رمضان همواره ماه خیر و برکت و ماه تقرب مردم به خداوند بوده است. وی افزود: آنچه که من شنیده‌ام این است که بسیاری از مردم در دعاهای‌شان و در شب‌های قدر ، برای گروه مذاکره کننده و برای دستیابی به یک توافق خوب دعا کردند.

روحانی گفت: الان به ملت بزرگوار ایران اعلام می‌کنم که دعای‌شان مستجاب شده است و ما امروز در یک مقطع مهم در تاریخ کشور و انقلاب‌مان و در شرایط منطقه داریم.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که باید بگوییم دوران 12 ساله گذشته که همراه با توهماتی از سوی قدرت‌ها و نشر آن توهمات در میان جامعه و افکار عمومی بود کاملا ورق خورده است و صفحه جدیدی آغاز شده است.

ادامه مطلب ...

احداث خط سوم راه آهن نیشابور-مشهد و پیوستن نیشابور به خط سوم قطار شهری مشهد


به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور: معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان درمراسم تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید نیشابور با اشاره به قابلیت هاو ظرفیت های فراوان ابرشهرنیشابور اظهارکرد: معتقدیم این شهر علاوه بر اینکه می تواند رفاه و آسایش را برای شهروندان داشته باشد بارسنگینی از اقامت و ساماندهی زائران و مسافران شرق کشور را به دوش بکشد.


غلامحسین مظفری گفت: روند توسعه نیشابور در دوره جدیدتجدید حیات علمی،فرهنگی و اقتصادی،اجتماعی خویش می تواند بربنیاد احیای صنعت گردشگری و بهره گیری از پتانسیل های کم نظیر طبیعی وتاریخی شهرستان در کنار جایگاه رفیع صنعتی آن نقش بندد.

نماینده عالی دولت درنیشابور با اشاره به لزوم تأمین زیرساخت های جذب و استقرارگردشگر از نشست خود با مقامات استانی شرکت رجا و نیز مدیرکل راه آهن خراسان رضوی خبرداد و گفت: زمینه احداث خط سوم  راه آهن نیشابور-مشهد و پیوستن آن به خط سوم قطار شهری فراهم و نهایی شده است.

وی محور تحولات وتوسعه شهری را شهرداری دانست و افزود:از شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر می خواهم با پشتکار جدی وارد عمل شوند.

«نیشابور» مقصد ویژه سفرهای استانی دولت تدبیر و امید


از ابتدای سال جاری تاکنون سفر مقامات عالی رتبه دولت به نیشابور و شرکت در مراسم و افتتاح پروژه های عمرانی که اکثرا به همت مسئولان این شهر صورت گرفت علاوه بر بازتاب گسترده خبری این شهرستان موجی از امید را در بین مردم نیشابور زنده کرد سفر وزیر کشور و افتتاح مرکز بزرگ کنترل ترافیک نیشابور و قول مساعد ایشان برای بهسازی اتوبان باغرود - سفر رئیس سازمان حفاظت محیت زیست به دیزباد نیشابور- سفر وزیر فرهنگ و ارشاد و برگزاری باشکوه مراسم روز ملی خیام - سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو به نیشابور و افتتاح سد مخزنی بار- سفر وزیر راه و شهرسازی به نیشابور و آغاز عملیات اجرایی آزادراه حرم تا حرم و  موافقت ایشان برای تامین اعتبار تکمیل تقاطع بزرگ امام رضا(ع) نیشابور و ... از جمله این موارد است. در ادامه به گزارش کامل این سفرها اشاره میشود: 

ادامه مطلب ...