نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد
نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

دکتر مظفری با کارنامه ای موفق و ماندگار فرمانداری نیشابور را ترک نمود

دکتر غلامحسن مظفری به عنوان مستشار دیوان محاسبات کشور انتخاب شد و معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور را به مقصد تهران ترک نمود.وی که پیش از این نیز در سال 1377 به این سمت انتخاب شده بود تنها فرماندار بومی این شهرستان بود که در دوران خدمت خود به این دیار خدمات ماندگار و قابل توجه ای را ارائه نمود. نماینده سابق نیشابور در مجلس هفتم. ریاست بانک شهر و معاونت استاندار در استانداری های خراسان و تهران از جمله مهم ترین سمت های  مهم دکتر مظفری است که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم علیرغم پیشنهادات متعدد به وی برای قبول چند سمت مهم  (از جمله استانداری و معاونت وزیر و...)  تمایل خود را فقط برای نیشابور اعلام نمود اما با عدم همراهی  نمایندگان وقت آمدن او  تا  12 بهمن 1393 به تعویق افتاد و نهایتا با پیگیری حامیان دولت و حکم  عبدالرضا رحمانی فضلی  (وزیر کشور) برای دومین دوره به عنوان فرماندار نیشابور تعیین شد. او در مراسم استقبال خود گفته بود که «تاکنون به ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی نیشابور به‌خوبی توجه نشده و باید نگاه به نیشابور به‌عنوان یک شهرستان غیر مرکز  را تغییر داده و نگاه ملی به این شهرستان داشته باشیم

ادامه مطلب ...

به همت دولت و بخش خصوصی : فیروزه هم صاحب بیمارستان می شود


پنج شنبه 11 شهریور 1395 ، کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث بیمارستان 38 تختخوابی فیاض شهرستان فیروزه با اعتبار 200 میلیارد ریال با حضور دکترگرمابی نماینده نیشابور و فیروزه، دکتر عظیمی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، صالحی فرماندار فیروزه، و دکتر شایان فر مدیرکل امور بحران استانداری خراسان به نمایندگی از استاندار انجام شد. نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزه در این مراسم با عنوان اینکه تا به امروز شهرستان فیروزه در حوزه بهداشت و درمان از داشتن تخت بیمارستانی محروم بوده است، ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح مهم در حوزه بهداشت و درمان، 38 تخت بیمارستانی سهم مردم این منطقه خواهد بود.محمدحسین صالحی افزود: البته به جهت جبران بخشی از فاصله ها، دولت با احداث 3 مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان با پیشرفت بالای 70 درصد عملیات اجرایی و نیز سرمایه گذاری در حوزه افزایش، توسعه و گسترش امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان نظیر خرید آمبولانس اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 760 میلیون تومان را به این مهم اختصاص داده است.  

ادامه مطلب ...

تمایل شرکت‌های ترکیه‌ای برای همکاری در صادرات لبنیات، میوه و سبزیجات نیشابور

محمت داگان، سرکنسول ترکیه در مشهد: لبنیات، میوه و سبزیجاتی که در نیشابور تولید می‌شود، کیفیت مطلوب داشته و شرکت‌های ترکیه تمایل دارند در صادرات این محصولات، به کشورهای آسیای میانه، همکاری کنند.

 به گزارش خبرگزاری ایرنا: محمت داگان، در روز جمعه 5 مرداد 1395، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، در مشهد، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکتهای این کشور، مایل به برقراری روابط و همکاری مشترک با تولیدکنندگان ایرانی در زمینه مواد غذایی حلال هستند. وی اظهار کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی در تولید و بسته بندی مواد غذایی در ایران، زمینه همکاری مشترک ترکیه و ایران در زمینه مواد غذایی حلال را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب ...