نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد
نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

تمایل شرکت‌های ترکیه‌ای برای همکاری در صادرات لبنیات، میوه و سبزیجات نیشابور

محمت داگان، سرکنسول ترکیه در مشهد: لبنیات، میوه و سبزیجاتی که در نیشابور تولید می‌شود، کیفیت مطلوب داشته و شرکت‌های ترکیه تمایل دارند در صادرات این محصولات، به کشورهای آسیای میانه، همکاری کنند.

 به گزارش خبرگزاری ایرنا: محمت داگان، در روز جمعه 5 مرداد 1395، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، در مشهد، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکتهای این کشور، مایل به برقراری روابط و همکاری مشترک با تولیدکنندگان ایرانی در زمینه مواد غذایی حلال هستند. وی اظهار کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی در تولید و بسته بندی مواد غذایی در ایران، زمینه همکاری مشترک ترکیه و ایران در زمینه مواد غذایی حلال را افزایش می‌دهد.

 

وی گفت: در دیدار با مسئولان محلی، برای همکاری در صنایع غذایی، بویژه مواد غذایی حلال، ظرفیت‌های بسیار در این نوع تجارت شناسایی شد. سرکنسول ترکیه در مشهد افزود: صنایع غذایی در ترکیه پیشرفت قابل توجهی داشته و می‌تواند در صدور برخی مواد غذایی به ایران بویژه خراسان رضوی اقدامات مطلوب انجام دهد. وی اظهار کرد: لبنیات، میوه و سبزیجاتی که در نیشابور تولید می‌شود، کیفیت مطلوب داشته و شرکت‌های ترکیه تمایل دارند در صادرات این محصولات به کشورهای آسیای میانه همکاری کنند

وی با اشاره به ظرفیت و توان بسیار آستان قدس رضوی در تولید مواد غذایی و برند شناخته شده رضوی گفت: شرکت‌های ترکیه درصدد برقراری ارتباط و همکاری مشترک با آستان قدس رضوی در زمینه صنعت غذا هستند. هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین‌آلات که از چهارم شهریور با حضور 210 شرکت داخلی و 800 شرکت خارجی از 14 کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز شده که این نمایشگاه تا هفتم شهریور ماه ادامه دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
چاپ و تبلیغات پارت یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 10:59 http://www.partchap.ir

تمایل شرکت‌های ترکیه‌ای برای همکاری در صادرات لبنیات، میوه و سبزیجات نیشابور like..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد