نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد
نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

ارتقای شهرداری نیشابور و آغاز طرح های توسعه شهری

اخبار توسعه : با پیگیری های صورت گرفته شهرداری نیشابور از رتبه 9 به رتبه 10 ارتقا یافت. مهندس زرندی شهردار نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت:این ارتقاء براساس مصوبه وزارت کشور انجام شده که به موجب آن شهر نیشابور از امتیازات و برجستگی های اعتباری و شاخص های توزیع مطلوب امکانات و تجهیزات دیگر و همچنین افزایش پست های سازمانی بهره مند می شود.وی افزود: مولفه های جمعیت، توسعه شهر و بودجه های عمرانی شهرداری، سه مولفه مهم برای ارتقاء شهرداری به رتبه بالاتر بوده است. وی اظهار امیدورای کرد: با ارتقای شهرداری فعالیت این نهاد را گسترده تر و بتوانیم با تامین اعتبارات و امکانات لازم توسعه روز افزون شهر را شاهدباشیم. 

شهردار نیشابور همچنین در ادامه از راه اندازی سازمان عمران و نیز ادغام دو سازمان موتوری و پسماند خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه وزارت کشور با این ادغام سالیانه حدود 200 میلیون تومان کاهش هزینه پرسنلی خواهیم داشت. وی در ادمه نیز از تأیید اساسنامه سازمان آرامستان ها توسط شورای اسلامی شهر و ارسال آن به وزارت کشور جهت تأیید نهایی و تدوین اساس نامه سازمان زیباسازی شهرداری نیشابور خبر داد.

شهردار نیشابور همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه عظیم تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع)خبر داد. محمد حسن زرندی اظهار داشت: این طرح با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال و با هدف کاهش تلفات بین جاده‌ای طی مدت دو سال احداث می‌شود و تاکنون زیرساخت‌های اجرای آن نیز فراهم و فاز یک آن اجرایی شده است. وی افزود: اجرایی شدن این طرح باعث کاهش بار ترافیکی در میدان باغرود شده و در این طرح تردد اصلی وسایل نقلیه به مسیر زیرین انتقال پیدا کرده و ماشین های سنگین محور تهران – مشهد نیز از مسیر زیرین عبور خواهند کرد.که با اجرای این ضمن روان شدن ترافیک.آمار تلفات جاده ای به صورت چشمگیری کاهش یابد. منبع: سایت شهرداری نیشابور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد