نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد
نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

همت مسئولان و فعالان نیشابور برای ارتقای دانشکده علوم پزشکی

به گزارش وبدا در نیشابور، دکتر محسن عظیمی‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید غذا و دارو دانشکده مذکور در تالار جلسات ساختمان دیالیز این دانشکده، افزود: جمیع مسئولان و فعالان شهرستان به‌دنبال ارتقای دانشکده به دانشگاه هستند و در همین راستا سه رشته تحصیلی و یک مرکز تحقیقاتی به دانشکده اضافه شده است تا جایی که نیشابور در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های استان‌های خراسان شمالی،جنوبی و رضوی بعد از مشهد در رقابت‌های پژوهشی در رتبه دوم ایستاده است. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: نیشابور به‌خاطر استقرار 120 واحد بزرگ تولیدی صنایع غذایی در جایگاه دوم صنعت غذایی شرق کشور قرار دارد که محصولات تولیدی آن به کشورهای خارجی از جمله کشورهای اروپایی صادر می‌شود. دکتر عظیمی نژاد تأکید کرد: تعداد کارخانجات مواد غذایی نیشابور از 12 مرکز استان کشور بالاتر است که این نشان از شایستگی این شهرستان برای توسعه کمی و کیفی است. سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به فعالیت‌ 38 داروخانه و 73 نفر داروساز در نیشابور، اضافه کرد:کمتر از یک سال دیگر کارخانه داروسازی نیشابور با سه خط تولید وارد مدار تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: به اتفاق مسئولان شهرستان در دیدار با وزیر موفق شدیم دستور ایشان را برای راه‌اندازی دانشکده هنر و سلامت در نیشابور بگیریم که در نوع خود بعد از تورنتو کانادا به احتمال قوی دومین در جهان باشد با این هدف که با ابزار هنر در مردم برای ارتقای سلامت تغییر رفتاری ایجاد کند. دکتر عظیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: دکتر هاشمی وزیر بهداشت برای استقرار بالگرد و آشیانه آن در نیشابور به منظور راه‌اندازی اورژانس هوایی موافقت کردند که باشگاه فرهنگی ورزشی فجر در میدان امام رضا(ع) (باغرود) در حاشیه بیمارستان حکیم و بزرگراه مشهد- تهران به وزارت‌خانه پیشنهاد شده است. binalud.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد