نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد
نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

نیشابور سرزمین بینالود (خراسان مرکزی)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

احداث خط سوم راه آهن نیشابور-مشهد و پیوستن نیشابور به خط سوم قطار شهری مشهد


به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور: معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان درمراسم تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید نیشابور با اشاره به قابلیت هاو ظرفیت های فراوان ابرشهرنیشابور اظهارکرد: معتقدیم این شهر علاوه بر اینکه می تواند رفاه و آسایش را برای شهروندان داشته باشد بارسنگینی از اقامت و ساماندهی زائران و مسافران شرق کشور را به دوش بکشد.


غلامحسین مظفری گفت: روند توسعه نیشابور در دوره جدیدتجدید حیات علمی،فرهنگی و اقتصادی،اجتماعی خویش می تواند بربنیاد احیای صنعت گردشگری و بهره گیری از پتانسیل های کم نظیر طبیعی وتاریخی شهرستان در کنار جایگاه رفیع صنعتی آن نقش بندد.

نماینده عالی دولت درنیشابور با اشاره به لزوم تأمین زیرساخت های جذب و استقرارگردشگر از نشست خود با مقامات استانی شرکت رجا و نیز مدیرکل راه آهن خراسان رضوی خبرداد و گفت: زمینه احداث خط سوم  راه آهن نیشابور-مشهد و پیوستن آن به خط سوم قطار شهری فراهم و نهایی شده است.

وی محور تحولات وتوسعه شهری را شهرداری دانست و افزود:از شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر می خواهم با پشتکار جدی وارد عمل شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 14 آبان 1395 ساعت 10:02

واقعا خوبه

حمزه رضوی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 15:05

درود بر فرزند رشید نیشابور جناب دکتر مظفری که انصافا از زمان حضور ایشان در سمت. معاونت استاندار و فرمانداری نیشابور خبرهای امیدوار کننده برای همشهریان شنیده میشود امیدوارم با تلاش همه جانبه مسولین از موقعیت بسیار عالی که یک فرد بومی سکان هدایت مدیریت شهر رابه دست گرفته نهایت استفاده را ببریم و این ایده ها را عملی کنیم چرا که موقعیت داشتن مدیر بومی در راس امور آرزوی شهرهای زیادی می باشد. ولی نتوانستند به آن دست یابند. چرا که همه میدانیم تقریبا80درصد مدیران و فرمانداران غیر بومی تنها برای کسب تجربه به شهرهای دیگر مسولیت قبول میکنند و فقط کلان شهر ها از مدیران لایق استفاده میشود اما خوشبختانه نیشابور امروز با همت مردم عزیز و نماینده ها خصوصا دکتر مروی دارای یک فرماندار لایق و بومی که یک مدیر اجرایی بسیار قوی در حد یک استاندار می باشد در خود می بیند که جای تقدیر و خوشحالی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد